Wednesday, November 24, 2010

everything is possible .

hari ni ikot ibu jugak . wanie ni da mcm org bekeje jee . hehe :P

gmba ni sengal =.='

hari ni x dok office tu sgt . pegi jalan ~! hehe . pegi ngn kak jam , kak sal n kak lina . staff2 ibu . huhu . actually bukn jalan laa . pegi carik barang kat luar . tapi lame jugak laa ~ hehe . peginye dari serdang-->bangi-->nilai-->serdang . penat jugak . smpai tetido laa lam kete . huhu . da la arini panas terik .. pening pale wanie . (kesian x ? kasik laa ubat ke , picit ke , bolee ? hehe :P (gedik))

tadi kan , mase kat nilai , ade laa sorg mamat ke minah nth ~ x taw .. cause  :

  1. x pakai tudong
  2. rambut pendek
  3. bwk sling bag
  4. wanie x perasan muke dye
pegi langgar je wanie . da la dekat GILE ! smpai tgn dye tu , tepegang tgn wanie ni . geramnye ~! dey ma'chee or pa'chee (makcik or pakcik) laluan punye laa besa , yg hang nak langga aq jugak tu pehal ? da la x de minx maaf . x de ape . teros blah cmtu jee . huhhh ~! sengal . naseb baek wanie ni baek .. (mengikut kate kawan wanie :P) x de la pegi jerit kat ma'chee or pa'chee tu . kehkehkeh . 

err , wanie kene blaja jugak laa menari tu .. cause ibu na belatih kat rumah . huhu . pon bole laa bu .. asal ibu bahagie :D  menarilahh wanie dgn lemah gemalainyee (?) HAHA . tangan mcm kayu . nak lemah gemalai cmne ? huhu . bedal je laaa wanie :P 

ade la nombo mane nth . dok anta msg kat wanie ni . malas na lyn . last2 , wanie speaking skli kat dye , bagi ayt pedas sikit . teros diam ! uhh . aman dunie ~! haha . and , ade lg satu nombo ni , hanta apenth pasal bestfriend punye quotes laa , i love you laa . blablabla . dey pa'chee or ma'chee . whoever you are laa . you sala number maa . ini wanie laa . not your lover . hehe . and to (ade sorg mamat ni ) . kau ni x phm2 ke ape yg aq ckp ? aq da kate aq x de pakwe x de laaa . ish . saje jee . and , aq da x nak couple laa . (insaf daa) . bole x kau tolong paham ? ish . geram pulak aq . huh . =.='

okey laa , da pnjg da ni . 
penat pulak korg na bace nnti . hehe :P
bubye ~! assalamualaikum 
saayaang korg <3 <3






No comments:

Post a Comment