Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 18, 2011

exam mood =='

derr , exam suda marii ~ 

assalamualaikum :)
okay , hari ini saya akan membicarakan tentang penghentaman saya menjawab exam . haha =='  tadikann , exam feqah tauhid dan sirah . saya pelajar sekola agama ! jadi harus wajiblah menjawab kertas2 itu ! kene hafal weyhh . adoiii . penat tahu menghafal ni . dah laaa saya ni pemalas ! opps , terjujur pula . heheh , ape laa kau ni wanie . malas2 pulak . nnti xde org na meminang kang !  baru padan mukaa hang . erkk ? dah dah , stop merepekk . mase ketas first tadikan ! (f/t) menggigil weyyh jawab ! haha . takut2 ! :PP

esok pulak , ade tafsir hadis , alquran n sivik . waa , lagi mantop tu . hang da baca belom wanie ? saya berkate , (senyum2 kambing) belummmm :P   haha . okay2 , saye pulun laa malam ni ! dah dah . itu sahaje laa . update ni pon actually sebab ade org tu macam suro saye update . actually da lame da dye suro . kot ? ntahh . tpie , x pela kan awak . atleast , saye update kan ? heee :)

haaa , satu hal lagi . nak luahkan perasaan sikit :P  haihh korg ni , aku segan laaaa ! haha . ape laa . okay2 , itu sajaa ! bubyeee~  assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh !


hang tau dak hang tu gedikk ~
tapi , takpaa , cek sukaaa :PP 

No comments:

Post a Comment