Thursday, June 2, 2011

title ? no no

explode !


assalamualaikum semue :))
cmne cuti ? okeyh ? bagus laa . tak okeyh ? hemm , same la ~  hehe . bosan ouhh dok umahh jeee . ibu ayah busy ~~ keje kann .  sorang pulak tuh kat rumah , kakak ngn abg oversea . hemmm .. bosanbosan . seb baek ade laptop yang comel ni . hehe . comel kee =='  ade mr teddy yg temankan . hehehe . gedik la kau wanie ~

hemm , ape yang dibuat di rumah ? heh , makan , tido , ngadap laptop , ckp2 ngn teddy tade keje . hahaha . BOSAN =='  heihh ..   KKS satu pon tak buat lagi , pelajar cemerlang begitu lahh :P   ouh ouh , saye sudah mule dipengaruhi oleh kawan saye ! ohhh tidakkk :PP  haha . apesal kau ni wanie ? korea korea :PP  okeyy , saye tade laa fanatik . cume minat je kot  cite ni haa . hehe . best weyhhh . tacaye , gi la tgk ~  pasti terpikat. cehh . haha .  saye yang ta minat korea ni pon bole suke .. ishish ~

huhhh , update ni pon sebab ade org tu suro update , org tade idea na update pasal ape dye suro update jugak . haihhh . awakk awakk :P  okey , saye tahu awak tengah senyum tu . dah dah , jangan senyum . nnti org igt awak ta sihat ! :P

okey la . nak g makan  patot la kau tembam wanie ~  haha . makan jee keje . ishish . bubye semuee ~  assalamualaikum .
당신을 사랑 해요! :P

No comments:

Post a Comment