Thursday, August 11, 2011

stress ? hmm ..

hey semua ! assalamualaikum ~ 


lame tak update ? bgus kan ? haha . mmg la  .update pon bukannya orang baca . betol tak ? hem .. best tahu cakap sorg2 . lepas geram sorg2  , but then , saket hati . bilaa saket hati , tatau nak share dengan siapa , bilaaa tatau nak share dengan siapaa , stress ! bilaaa streeesss , hah .. mulalahh , buat bende ntah pape ! hoihhh . stresss bahaye tahuuu . sir kate kann , kite kene kurangkan stress ! sebab , bila stress bnyk sgt boleh strok O.o   takott gilaaa bila dgrnyee  . SEMUA orang berisiko untuk menghadapi strok ! haa , bukan perokok sahaje yee ! hemm , tpie .. tulah masalahnye kan . orang tak paham masalah kitaa kan ? hem .. sebab tu lahh , tatau nak citaa kat sape . hidup tidak akan mencabar tanpe dugaan , tanpe halangan ! tetapi , jgn gentar untuk menghadapi cabaran dan dugaan tu , sebab jika kita gentar .. kitaa tidak akan rase nikmat hidup . tapi , mampu ke kita tempuh dugaan tu sorg2 tanpe ade orang yg menyokong dan membimbing  ? hohh ! susah ~  hanya 1 dalam 1000 kot yg boleh buat gitu ! KOT lah ! hemm . maaf ye kalau saye merepek ~ ini hanye kate2 yg terluahh dari hati . cehh , ayat kemain ! :PP 





kata2 hati , aku saket hati + stress ! huhh . ~

No comments:

Post a Comment