Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, November 13, 2011

dearest cikgu :'(

assalamualaikum 
sebenarnya saya merancang nak post pasal jamuan , english day and pasal hari2 last sekolah . tpie , rasenya saye tangguhkan dulu yang tu , saye nak post dulu yang nie . maaf ye . saya tak ta dapat tahan tangis . ~ 


cikgu comel sayaaa nak pindah sekolah tahun depan . sedihnyaaaaaa ! saya sayang cikgu sangat2 !! last sekali jumpe cikgu time lam ps tuu . lepas tu da ta jumpe daaa . sedih sangat2 . cikgu busy dengan kursus .. lepas kursus cikgu pergi terengganu pulakkk . cikgu balik dari terengganu time kami semua dah cuti sekola dah mase tuu . huhu :'(   bila dapat pengesahan tadi , ya Allah , air mata saya dah tak boleh nak tahan lagii ! menangis sayaaa . pulak tu , cikgu , cikgu usrah sayaa . huhuu , saya nak pelok cikguuu ~  nak cium tangan cikguu . cikgu mmg bnyk sifat keibuan . saya rindu cikguuu ~ huhuuu .

cikgu , maafkan saya kalau saya ada buat salah dengan cikgu . halalkan segala ilmu cikgu yang cikgu dah berikan kepada kami . semoga cikgu dpt berkhidmat dengan baik di sekola baru cikgu . harap cikgu tidak lupakan kami di bumi SAMSMEL . kami SAYANG cikgu ! :)

PUAN ADRINE HANI BINTI OMAR

click to see animated picture .
setiap pertemuan , ada perpisahan .  kita harus redha ~ 

sekian , maafkan saya kalau post nie macam emosi sikit . tapi saya mmg sedih . assalamualaikum . may Allah bless you guys :) 



..

No comments:

Post a Comment