Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 5, 2011

cinta teragung (:


saya baru balek daripada kem . hehe . rindu saye tak ? rindu saye tak ? kalau ya , terima kasih , kalau tak pon terima kasih jugak lahh kan sbb bace blog nie . hikhik (:  

sepanjang kt kem persona remaja yg berlansung kat masjid putra , putrajaya tuh .. saya dapat baaanyaaakkk ilmu , insyaAllah . Alhamdulillah , saya bersyukur sangat2 sbb Allah pilih saya untuk pergi kem tu . temanye - 'bercintalah' .. bukan cinta monyet ye ! cinta Allah (:   temanya sgt sgt sesuai dgn diri saya yang baruu ada niat nak berubah nie , insyaAllah . . dekat kem tu , saya dah jumpa dengan cinta agung sayaa . bukan lagu cinta teragung tuu ~ tapi , cinta Allah . subhanallah , cinta Allah itu sgt sgt indah ! dibandingkan dgn cinta manusia yang ... tak kekal nie kann . 

kem nie best sangat2 . saya dah rindu pada sahabat2 kt sane , fasi2 , suasana kt sane .. sume saya rindu . part yg pling best , kterg dpt jumpe ngn kak fatimah syarha . subhanallah , comelnyaa akak tu . betulll , paling buat saya rasa macam .. alahaii ~~ gitukann .. bila kak fatimah syarha ckp , 'wahai adik2 yg akak sayangi kerana Allah' ~  sweet (:  saya sayang semua sahabat saya kerana Allah . insyaAllah (:  kalau nak diceritakan satu persatu apa yg saya dapat dan kami semua lakukan disana . mmg tak cukuplah satu post nie ! terlalu banyak , meskipun , hanya 3hari2malam kann . ~ 

saya nak kongsi lagu tema kem kterg kali nie , mmg saya 'in love' dgn lagu nie skrg . liriknyee , sampai kat hati   nie , insyaAllah , hehe . jadi ~ dengarkan lah ye (: 





jadi kepada mereka yang sedang mencari2 dan ternanti2 cinta yang sememangnya menjanjikan kebahagian .. inilah cintanya . ~ cinta ilahi (:   hanya Dia yang kekal abadi ~  dan tinggalkanlah cinta manusia yang hanya membuat kita lalai dan terleka ~  kerana manusia akan mati . letakkanlahh cinta Allah sebagai cinta yang teratas sekali . jangan meletakkan cinta ibubapa dan sebagainya itu melebihi cinta kita kepada Allah . 

"sesungguhnya jika kau niatkan dan bertekad untuk berubah , 
maka Allah akan bantu . ~ insyaAllah (:"

setakat ini sahaja insyaAllah . sekian . assalamualaikum warahmatullah (:  may Allah bless you guys . 





2 comments:

  1. bgs penulisan adik nie..bgs2..teruskn usaha utk berubah kearah yg lebih baik dan perbaikilah kelemahan kita...n satu lagi sedaplah lg nasyid nie..mcm pernah dgr..boleh tlg bg nama tajuk lg nie x?

    *lhr thn 1997 kan...muda dari ana la nie kan..so boleh gelar adik kan..x marah eh

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah . terima kasih ~ insyaAllah .
    nasyid nie , atas nama cinta - UNIC .

    tak lah . tkpe .

    ReplyDelete