Saturday, November 20, 2010

golden time

okey , perkare yg saye akn post ni lgsg x de kene mengene dgn title tuu . hrp mklum .


senanye bosan nii . x taw na wt pee ~ huhu , tulis laa blog enn . ummm .. tadi pegi umah kwn ibu n ayah .. best jugak laahhhh . erk ~ haaa ! mase smpai2 sane enn , kterg segan jee . kterg x taw oun ade mjlis mlm tuhh . cause maen sergah gitu jee . huhu . x patot x patot ~~  dah la sume org msjid je yg dtg (lelaki berkopiah n kaen pelekat lalalalala ) hehe . aq ngn ibu lagi laa segan cause kterg x nmpk pompuan oun , ayh da dok kehulu kehilir daa nak masok umah .  alaaa , ayh pe kesa . dye lelaki jugee kan ? huhu . kami ni perempuan . tentulahh segan ~! hehe . last2 , mase mjlis tu cm da na habes kot (?) kterg oun masokk laa . sembang2 . nak taw x ? pkcik kwn ayh ni kelaka orgnye . bestlahh ~ suke buat lwk . hehe . tegelak2 aq kat umah dye . hahh ! nmpk budk ABIM tadi kat mjlis tuu . x tego oun ... cause x kenal sgt . cam muke jee . huhu . rindu laa pulak kat ABIM :'( 

smpai2 je rumah teros amek laptop pasang ! bagoss betol wanie ni enn . HAHA . jgn puji lbey2 ~ (perasannyeee.. sape nk puji dye tuu . hehe)

then bukak la mukabuku sayaa  .. patu check notification tgk ade sorg budk ni , pegi tag gmba aq (muke aq) kat ade sorg budk ni . haha . cm sengal je ayt tuu , tapi kebenarann ~ cehh . HAHA . nak kate bengang x jugak . nak kate suke .. erk ~? tak jugak laahh . hehe . x taw laa . tapi , ade laaa cm nak ketok kepale dyee jugak . kire tu perasaan ape yee ? entah !  haha :P

umm , tu jelah kot cerite hari ni  . ouhh ya ! thanks umie ! nnti saye cube yee buat sume tuu . skng ni tenet saket siket . nnti saye try kehh ! thnks again . bahriah oun x lupe juge . thnks ye awk semue ! :D

oke laa . tu je . salam . ilaliqa'
(betol err eje uhh ? haha . suke hati kau laa wanie )
have a nice dayy !

2 comments: