Thursday, November 18, 2010

pacaaat !

haha , perasan tak tajuk tu ? errr , aq kene gigit pacatt ! eii , gelii !!!


oke , cerite nye cmni . di sebuah pagi yg nyaman . cehh . haha . kat kmpong aq . kmpong aq mmg betol2 kmpong ! best gle . hee . aq ngn ibu n ayah nak pegi solat hari raye .. lalu laa jalan yg basah2 ttuu . almaklumlahh , kampong enn . pagi2 siap berkabus ag ! best tuu . sejuk jee . hee .. rindu pulak nak balek kmpong . hehe . make , kami pun berjalanlahh ke masjid . jauh gak , tapi x pe . pahala tu wanie . jangan mengeluhh ~! dengan tenangnye aq dudok kat lam masjid , takbir n sembahyang hari raye . balek jee rumah . tgk darah bnyk gile kat kaki aq . aq ckp kat ibu

"ibu , darah laaa . bnyknye . darah ape ni bu ??"

dgn tenang n selambenye ibu berkate

"ouhh , wanie kene gigit pacat laa tu"

erk~? pacat ?? eiiii , aq oun ape lagi . teros bangon dari dudok , n buat riak muke geli . kehulu ke hilir aq buat muke geli uhh . HAHA . org gelakkan je aq . (x segan betol aq ni ! err ,  ape aq kesaa ! dah geli gle ! nak wt cne . ) hehe . seb bek pacatnye da x de . kalau pacatnye ade lagi , mau aq menjerit satu kmpong , HAHA XD . wanie wanie (geleng2) ... ibu penat tgk aq kehulu kehilir . then ibu ckp ,

"dah , dah , pegi basoh darah tu .. patu sapu ubat . letak plaster . plaster ade lm beg ibu ."

oke , itu adelah arahan , aq pon buat laaa . org gelak jee lagi . aq ketok jugak sedare2 aq ni kang ~
kene kat dorg  baru tahu , macam laa aq x tahu dorg oun geli ngn mende alaahh ni . jadinye , sembahyang aq x sah lee . aalaa , rugi nyee ! :'(     x pe wanie xpe xpe . ni ketentuan ALLAH .
oke laa . takat ni jee laa aq beceloteh nii , hehe . salam ..

No comments:

Post a Comment