Saturday, February 19, 2011

waffle stop

sedap woo ~ 

assalamualaikum :)
harini ade sekolah ganti . woaa , saye sendiri x tau kenape . hari ni rase sgt2 penat . maybe sebab cuace ? atau sbb presentation tadi ? atauu , mmg x larat ? humm , ntah laa .

first time tido lam kelas , terlene ~! waahh , mmg penat sungguh lah tu . x penah2 terlene kat sekolah . seb bek cikgu x mengaja . hampir satu kelas jugak laa tido . huhu .. tadi ade buat presentation PAI kat apd , sejukk plus pening . yelaaa . mane x peningnyee . dah laa dok depan tuh . penat laa nak pike itu ini . plus , beckp bnyk siket laa . saye raselah kan , saye ni x boleh ckp bnyk kot . asl ckp bnyk jee , mesti pening . err , pelik kannn? tapi , itulah hakikatnye . cehhh , hehe .

okeh okeh , tuka topik . nmpk kan waffle kat ats tuhh ? haruslahh nmpk kan  . ntahapehape jee soklan =.='  err , teringin sgt laa . nak mkn waffle yg kat alamanda tuh . lame kot x pegi alamanda . adoii , bile ek nak pegi ? ibu n ayah buzy jee ~  kalau pegi ngn kwn2 sape nak hanta laa ? huhu . sape2 , jom g alamanda jomm ~  tgk wyg sekali . saye belanje . cehh . haha . itu gurauan semate mate yee . saye pokai ni haa nak belanje ape :P

okeyla , dah x de idea sudahh . bubye ~! salam :)  take care ye semue ~!

No comments:

Post a Comment