Thursday, April 7, 2011

duck walk

everyone , hello ! 

assalamualaikum :) 
today , my day was totally random . yeah , totally . pagi2 , borring sebab x blja . dok kat kelas chitchat dengan wan . macam2 topik kterg 'bincang' . then , tghri pulak , saket hati ade , rase nak marah ade , rase nak belasah org pon ade , rase nak nangis pon ade tau !  sume cmpo2 . bersebab aku jadi mcm tu , dan , buat mase sekarang ni , yang tahu masalah aku ni hanya wan . yep . wan nur hidayah . dye sorg tahu . dye tahu keseluruhan !  mekaseh wan sebab sudi dga cerita aku . aku sedih gile weyh ! petg tadi rase nak nangis jee . air mate aku yg cntek ni dah bergenang dah . seb bek x tumpah . kalau takk , umm , x tau laa . then , mase tengah saket hati + sedih ni , sir buat lawak pulak ! haha . release tensyen sikit . kene buat quack quack keliling kelas . paling best laaa ! unforgettable weyhh ! hehe . mmg gelak laa . hilg sikit sedih aku . tpie , pastu sedih + saket hati balek ! haihhh . susah laa ! petang pulak tunggu kawan kesayangan saye tu (arifa) ade latihan syarahan n bola jaring . bosann kott , sebab dok sorg2 , x tau nak buat ape , mesti laa teringat masalah tu kan , tmbh saket hati laa . adoyaii . balek umah , makan mcm2 smbil tgk tv , bace novel , mandi , solat , bace alQuran dan ade lagi laa , mmg release jugak laa tensyen aku nii . sebab tu skng ni dah boleh senyum n gelak2 balek nii . dah tenang dah hati . esok , mesti saket balek . adoii , saba jelaa wanie . istighfar bnyk2 . peduli kan jelaa dye tuu . humm . hari ni memang rase laen macam . x tau laa . happy plus sedih . hee :) okay laa . itu sajaa ! bubye . assalamualaikum semua ! sihat2 selalu . cerie selalu jugaa ! pesanan , kalau ade masalah , luahkan kepade org yg kite percaye supaya x jadi dendam ! kalau jadi dendam lagi bahaye ! okey ? :)) 

maaf kalau ade terkasar bahase ~ 
terguna kau dan aku pulak harini :)

No comments:

Post a Comment