Sunday, September 18, 2011

jamuan raya 2s

okay , maybe it's a bit late to post this , but i still want to post it . heheh ~ 
iloveyouguys <3

assalamualaikum ^^
pada tanggal 16.9.2011 yang lalu , kami , budak2 2 siddiq telah mengadekan jamuan raya yang macam bukan jamuan raye jee . haha . best gilaaa ! nak lagii ouhhh . walaupun ade yg tak dpt nak dtg tpie , tetap best . saye takkan lupaa kenangan kita bersama niee . hehe . pagi2 , sebelom gi taman botani nie , ramai gak dak 2 siddiq yg pegi alamanda . smpai tghari tu baru pegi taman botani , tu pon cam lmbt siket aaa . kterg sempat men baling2 tepung and belon air jeaa ouh , tpie , dah memadaii , best best ! hehe . mukee saye penoh tepongg . :PP  cikgu yg dapat dtg pon , ust shahidin , sir kamal , cikgu norizan , cikgu zila , ust bad and of course cikgu rosni <3  hehe . ~ thnks cikgu ^^  ouh ouh , sir kasik satu hamper besaaa punyaa . saye bawak balek , rase cam nak bukakk je ouh , mkn sorg2 . haha . tpie , tok kelass tuu . senin nnti kita bukak same2 ea kawan2 ! heee :DD okay laa . tgk gmba jelaa eaa . tade cite dahh . perasaan yg tak mampu diungkap melalui kate2 . cehhh . haha . ouh ouh , disebabkan penat sgt kannn , mlm tuu , saye demam :'( 

alamanda :D

sebelom pape , take picture luu . hehe ^^

cikgu rosni, cikgu zila and cikgu norizan . sumaa comel2 :D 

ustaz shahidin n sir kamal . hee ~ 

saye , bahriah , syida , najwa . blkng tu wan . heheh ~ 

ehh , terima kasih kat budak tengah2 tu sebab tolong angkatkan hamper ea !  hehe :P 

maen tepongg ! sukesuke ! hehe 
#nak tgk gmba lagi bukak lah efbee kawan2 sayee , ramai yg masokkan gmba . hehe . saye pon amek gmba2 nie dari dorg punyee , saye tak masokkan lagi or mmg tanak masokkan ponn gmba kat fb . malas :P

okayy ! itu sajee . assalamualaikum <3


No comments:

Post a Comment