Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 29, 2011

la tahzan wanie ~

Ya Allah , kuatkanlah hatiku ya Allah . berilah kekuatan kepada aku . aku kini , berasa amat bersalah ya Allah . ya Allah , lembutkanlah hatinya untuk menerima perubahan ini ya Allah .. berilah kefahaman kepadanya diatas perubahan aku ini . aku mohon ya Allah . bantulah aku didalam menempuhi perubahan ini ya Allah . kuatkan lah aku . bantulah dia . kau gembirakanlah hatinya ya Allah . kau berilah kejayaan pada dia ya Allah . kau berikanlah  petunjuk dan hidayah kepadanya ya Allah . kau permudahkanlah segala urusannya . 
Amin ~



#perubahan ini bagi aku sangat menyakitkan.
aku cuma mahukan syurga Allah . aku mahu berubah kearah kebaikan . aku mahu lebih mendalami islam . aku bersyukur aku dikelilingi oleh insan2 yang memberi kekuatan kepada aku . aku cume mahukan sokongan , bukan permusuhan . aku cuma mahukan perubahan , bukan penindasan . aku mahukan yang terbaik untuknya , bukan sebaliknya . aku percaya , lelaki yang baik adalah buat perempuan yang baik juga . aku percaya dengan janji Allah .

kadang2 Allah sembunyikan matahari,
Dia datangkan petir dan kilat ,
kita tertanya-tanya dimanakah hilangnya matahari ,
rupa-rupanya Allah ingin memberikan kita pelangi .

>> jika Allah tidak memberikan apa yang kita mahukan , percayalah , sesungguhnya Allah telah menetapkan yang lebih baik buat kita <<






perubahan ini tidak bermakna aku bencikan kamu aku masih sygkan kamu , moga kita ada jodoh ~ aminn .

2 comments:

  1. walaupun aku tak tahu apa masalah, be strong k! "Ketika Allah rindu pada hambanya, ia akan mengirimkan sebuah hadiah istimewa melalui malaikat jibril yang isinya adalah ujian"

    ReplyDelete