Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 4, 2011

PAT dah habes ^^

assalamualaikum ^^ 

hey semuaa ^^ okay , saya dah habis PAT ! wohoooo . hahaha . ada sajak niee untuk buku :P

buku , 
terima kasih kerana menemaiku
terima kasih kerana memberi ilmu
terima kasih kerana memberikanku kejayaan
kau menemaniku di saat aku sangat2 memerlukanmu
kau ada di saat2 akhirku sebelum ke medan perang 
kau beri semangat kepada aku untuk berperang 
terima kasih buku . !

tetapi kini , 
aku akan melupakanmu seketika 
aku akan lalai tentangmu 
izinkan aku buku ,
izinkan aku utk bergembira tanpamu 
biarlah2 buku2 laen yang menemaniku 
maafkan aku . 

hahaha . amacam ? boleh buat buku sajak ta ? hehe :P cam hampeehh jee sajak saye tuu . ~ lalala . bia jeee . tkde mrkh pon XD  btw , saya sangat happy bila dah habes PAT nie . saya lompat2 key ! haha . ta senonoh . eh eh , lek lek , saya lompat bukan depan org ramai . segan laa . hehe . 

hmm , saya sangat bersyukur niee tahuuu . saya gembira sangat . alhamdulillah .. bergenang air mata sayaa . terima kasih Ya Allah . semoga dia juga turut merasai kenikmatan perubahan ^^

okayy , saje nak update tetibe kan . hehe . assalamualaikum ! tata ~  may Allah bless you guys ^^ 









No comments:

Post a Comment