Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 5, 2012

Weh, terhaghuuuu :')



tatap lappy , airmatabergenang . sapuuuu :') 

Indahkan kalau hidup bersahabat niee ? heee . eh eh ! Haii , Salam alaykum . lupa pulak . hihi :p  nie nak habaq maiii . wanie harini  terhaghuuuuuu :')   heee . sebab apaa ? haa, nie nak nak cerita nieee . ce saba sat . haihh , hangpa nie tak saba bebeno :P   *amekkau, loghat utagha dah keluaq, tatau ah mana belaja, padahal kampung perak. lari jauh tuuuu. hahaha*


weh, tu TYPO auu. haha. harap paham XD

haaa , nie yang nak cerita niee . act, tatau pun sape yang tulis benda alah tuu . anonymous kannn . hikhik . tapi tapi tapi ! macam dapat agak jeee oh . kau kan weh? haha . aku tau kauuuu. kauu laa yang tengah baca nie  haaaa :PP hihi. kau tau tak aku dah nak menangis baca tuu. *haih nie la perempuan, cepat nangis* haha. weh, aku nak peluk kauu . rindu kau weh . seyesssss :') ngeeee. aku pun kan kan wehhh,  UHIBBUKI FILLAH HABBAN JAMMAN TILL JANNAH . InsyaAllah ^^  Jazakillah Khairan sebab selama nie sabar dengan perangai aku nieee , aku tau aku cam budakbudak, suke marahmarah *ehmarahsayangtauXD* suke sibuksibuk kat kauu, mcm2 laagi laa *moodsedih*  tapi kau sabar jee . aku tau aku tau ~  ngeeee. sebab tu aku sayang kau nie :')  aku rasa beruntung sangat sangat sangat sangaaat  sebab dapat sahabat macam kau tau takk. sebab apa? sebab bila aku ada masalah ke down ke apa, kau selalu lahh ingatkan aku dekat Dia. kau selalu sgt buat aku terharu tau bila kau suruh aku ingat Dia.  kau jee tak perasan aku terharu . tapi dah nangis tauu *cehover* tak nangis pun lah. tapi seyes. aku doa Ukhuwah kita berkekalan sampai Jannah sana . Aaaaminnn Ya Rabb ^_^   aku doakan kita berjaya sama sama dunia dan akhirat. insyaAllah. kau pun tautau ! haha. Walaupun kau tak cakap kau sape kat situ . tapi aku dapat rasa, tu kauuu. aku kan kasyaf *eh? haha. kalau aku tersalah sekali pun, aku tetap sayang kau . ngeeee ^^ 

udahudah le tuu, cerita panjangpanjang kang salah orang . buad malu akuu je kan? tapi, aku yakin ahh ! haha. aku harap kau baca post nie . aku rasa memang kau baca pun kan? aku tau aku tau . kau dah senyum tuuuu kan ? cehhh. jgn senyum sgt ahh . nnti kang mak kau pike laen pulokk :P aku tak salahhh *pndgtmptlain*

okayyy, tata readers. Salam alayk ^^ May Allah Bless you guys! Doakan NOR ATIQAH ZAWANI BINTI NORAZMAN serta warga SAMSMEL peroleh 9A dalam PMR ea . heee ^^ LotsOfLove !~



Notacomel: Syida, thnks weh blog tuu ^^ Sayang kau XD 






No comments:

Post a Comment